25 Aralık 2013 Çarşamba

CÜMLE TAMAMLAMA ''MİMİ'' :))

Arkadaşlar Yeliz hanım tarafından mimlenmiş bulunuyorum, elimden geldiği kadar cevaplamaya çalıştım umarım olmuştur.


1. Elimden gelse,  
Sevip de kavuşamayan herkesi birbirine kavuştururdum.

2. Kendi kendimi kontrol etmekte; 
Bazen zorlanıyorum ve ağzımdan ne çıktığını nasıl anlaşılacağını düşünmeden konuşuyorum.

3. Beni en çok kaygılandıran şey,
Sevdiklerimin bana olan güvenini kaybetmek

4. Hayatımın en kötü anı, 
Dedemin vefat ettiği haberini aldığım an :(

5. Yalnızken,
Hiç Sıkılmam uğraşacak şeyler bulurum ve zaman su gibi akıp geçer :)

6. Nefret ettiğim,
İnsanlarla umarım karşılaşmam çok kötü şeyler olabilir :)

7. Kadınlar, 
Yıllar sonra erkeklerden daha fazla iş sahibi olacak ve hatta daha çok işin patronu olacak ;)

8. Hayat,
Bazen çok karmaşık olabiliyor ama her zaman da bir çıkış yolu gösteriyor. Çıkış yolunu görebilmek için cesaretli olmanız ve üşengeç olmamanız gerekiyor :)

9. Çocukken,
Sokakta bir dünya oyun oynardık, gülerdik eğlenirdik gerçekten mutlu olurduk o zamanlar annemizin camdan bağırmamasını yada havanın kararmamasını isterdik :) daha güzeldi sanki.

10. Başkalarının zayıf tarafı,
Beni rahatsız etmiyorsa sorun etmem oluruna bırakırım.

11. Yalan söylemek;
Yalana göre değişir bazı tatlı küçük yalanlar var söylenmesi gerekiyor bazen, ama ben yakalarsam affetmem ;))

12. Her şey kötü gittiği zaman,
Bir çıkış yolu ararım baktım yok yarın ola hayır ola !

13. Geceleri,
Düşünmekten uyuyamadığım geceler olur uyuyana kadar televizyon izlerim.

14. Başkalarına göre ben,
Onlara sormak lazım ama güvenilir açık sözlü birisi olabilirim :)

15. Kurtulmak istediğim korku,
Yükseklik korkusu, bungee jumping yapabilmeyi ve lunaparklarda ki kamikazelere binmeyi çok isterdim birde hastahane ile ilgili her şeyden çekinirim.

16. Bazen düşünüyorum da,
Daha güzel vakit geçirmek yerine somurtmayı tercih ediyoruz yada bir şeylerden çekinip rahat olamıyoruz bence daha iyi vakit geçirmek bizim elimizde. Günümüzün güzel geçip geçmeyeceğine hava şartları karar vermemeli.

17. En çok utandığım şey,
Bana hediye verildiği yada bana sürpriz yapıldığı zaman

19. Keşke ben, 
Sevdiğim kişi için daha çok şey yapabilsem keşke onu daha çok mutlu edebilsem keşke hiç üzmesem.

20. Anlamıyorum,
İlla iyi yerlere gelebilmek için birilerini mi tanımak gerekiyor tanıdığın biri olmayınca olmuyor mu yani anlayamıyorum...


''Mim'' lemeyi başlatan arkadaşa ve beni ''mim'' leyen  Yeliz Küçükkoner' e teşekkür ediyorum.

bende bir alisveriskoligin itiraflari ve eryasdilar adlı blogları ''Mim'' lemek istiyorum umarım daha önce mimlenmemişlerdir :)

4 yorum :

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim yanıtlar için :)
İşim kısmını atlamışsın sanırım :)Sevgiler,
Yeliz

Unknown dedi ki...

Öğrenciyim :))

MAVİANNE dedi ki...

güzel cevaplar
yalnızken ben de hiç sıkılmam
aptal insan sıkılır diye okumuştum bir yerlerde doğru mu acaba?
yani hep yapacak birşey okuyacak bir kitap olur değil mi ama
sevgiler

Unknown dedi ki...

Aynen öyle yalnızken de yapacak çok şey var ;)