17 Aralık 2013 Salı

GİTTİ GÜZEL TAKİPÇİLERİMİZ :(

Bir süre önce duyurmuştu aslında Google ''Friend Connect '' in kalkacağını ve nitekim öyle de yaptı. Bu durum kalıcı mı? geçici mi? onu zaman gösterecek ama şu anda bizi izleyen blog okuyucularını göremeyeceğiz sadece daha önceden izlediğimiz blog' ları ana sayfamızdan takip edebileceğiz. Hepimiz tekrar tekrar sayfamızı yeniledik yerleşim yerine gittik baktık ama izleyicilerimiz yoktu korkmayın arkadaşlar bu bizden kaynaklanan bir durum değil Google' dan kaynaklı :) Gereksiz oldu bence ama bir bildikleri vardır tabi ki hayırlısı olsun diyelim tekrar görüşmek üzere.

11 yorum :

Unknown dedi ki...

Merhaba
Bende sabahtan beri bununla uğraşıyorum. Takip ettiğim blogların profillerine bakınca kimsede GFC olmadığını anladım. Kötü olmuş bence

Unknown dedi ki...

Bana kalırsa da kötü oldu ne güzel görüyorduk takipçilerimizi oradan.

evdeyazar dedi ki...

Friend Connect tamamen kaldırıldıysa cidden hazırlıksız yakalandık, ben sabah panik oldum, bakalım nasıl olacak gelişmeler?

1 fikrim var dedi ki...

artık bloglovin de buluşacak herkes

Unknown dedi ki...

@evdeyazar benimde hiç beklemediğim birşeydi bir yer de okumuştum ama bu kadar çabuk kaldırılacağını düşünmemiştim. Bakalım belki yerine benzerini getirirler.

Unknown dedi ki...

@1fikrimvar aynen öyle bende yeni tumblr hesabı açtım bloglovin de var oralardan takipleşiriz artık :))

Unknown dedi ki...

takipçilerimiz geri dönmüş :))

Adsız dedi ki...

< i'm back! >

Unknown dedi ki...

Welcome :))

PİSİMEL dedi ki...

Merhaba mailinizi aldım takibe alıyorum sitenizi :) bana da beklerim
pisimel.blogspot.com

Unknown dedi ki...

geri gelmiş:)