8 Aralık 2013 Pazar

SONRADAN GURMELER :))

http://mrandmrsblackk.blogspot.com/
Merhaba arkadaşlar Mr. & Mrs. Blackk olarak şöyle bir buluşup hava alalım ne var ne yok bir bakalım hem de bir şeyler atıştıralım diye Caddebostan'ın yolunu tuttuk. Karnımız da çok aç olduğu için ilk önce yemek yiyelim dedik ve düzenli olarak gittiğimiz ama hep aynı şeyleri yediğimiz restorantımıza gitmeye karar verdik. Bir farklılık olsun ve ikimiz de hiç yemediğimiz yemekleri tadalım dedik. Birçoğumuz için yeni bir tat olan Nachos Peynirli bir de oranın özel hamburgerinden sipariş verdik.
  Efendim nedir bu Nachos;
Nachos' un servis edilişi bizim eskiden annelerimizin biz yemek yiyelim diye kahvaltılarda hazırladığı kuş dilimlerine benziyor. Tortilla cipsinin üzerine kırmızı tatlı biber, jalepano biberi üstüne de bir çeşit peynir ısıtılarak yanında da üç tane sosuyla servis ediliyor. Soslar Salsa, Sourcream ve Avokado püresi.
Tortilla cipsi, baharatlı cipsin biraz daha az baharatlısı, Salsa sosu, bizim kebapçılarda yediğimiz acılı ezmenin acısı az ve nar ekşisiz hali. Sourcream, yine bizde ki tava yoğurdunun kaymaksız halini anımsatıyor. Avokado püresini pek beğenmedim zaten uyumlu da olmuyor tabi bu bizim yorumumuz sizin damak tadınıza uyabilir  ama salsa sos ile güzel bir uyum yakalıyorsunuz açsanız tavsiye etmiyorum çünkü pek doyurucu değil arkadaşlar atıştırmalık bişeyler arıyosanız yenebilir.


1 yorum :

Emel dedi ki...

COK GÜZEL GÖRÜNÜYOR HIMMM...
CİPSLERİ BANA BANA YEE, BLOGUMA BEKLERİM